Izrada web stranica za pivnice
Izrada web stranica za pivnice važan je korak za svaki lokal koji želi izgraditi svoju prisutnost online i privući nove goste. U svijetu u kojem svi prvo “guglaju” kamo će na pivo, imati vlastitu web stranicu više nije luksuz, već alat koji ti doslovno može napuniti šank. Gosti ne žele tražiti informacije po tuđim platformama ili se nadati da si možda ažurirao Facebook stranicu. Žele jasno vidjeti što nudite, kada ste otvoreni, gdje se nalazite i je li atmosfera po njihovoj mjeri – i to sve u nekoliko sekundi. Ako te nema online, za velik broj ljudi – ne postojiš.
Pivnice imaju poseban karakter i svaka priča svoju priču. Nema univerzalnog rješenja koje bi odgovaralo svakome. Neki vlasnici žele istaknuti široku ponudu craft piva, drugi žele istaknuti kvartovski štimung, treći organiziraju žive svirke i žele fokus na događanja. Upravo zbog toga pristup izradi stranica za pivnice mora biti osoban, realan i smislen – baš kao i atmosfera samog lokala.
Sadržaj
Izrada web stranice prema identitetu tvoje pivnice
Kad izrađujemo web stranice za pivnice, krećemo od toga što pivnica zapravo jest. Je li mala i domaća, urbana i moderna, industrijska i rokerska, turistička i šarena? Svaka ta energija mora se osjetiti i na webu. Stranica mora biti funkcionalna i jednostavna, ali istovremeno imati ono nešto što ljude tjera da kliknu “vidi više” ili odmah bace adresu u Google Maps. Izbjegavamo generičke dizajne, ne koristimo gotove predloške koji ne dišu, nego radimo rješenje koje odgovara konkretno tvom prostoru i tvom načinu rada.
Dobar dio vlasnika pivnica nije previše upućen u tehnički dio i to je potpuno normalno. Zato vodimo klijente kroz cijeli proces na jednostavan i razumljiv način. Na početku dogovorimo što stranica treba sadržavati, koji su prioriteti i u kojem roku se sve radi. Kad prikupimo osnovne informacije, slike i želje, krenemo s dizajnom i razradom sadržaja. Koristimo WordPress kao platformu, jer omogućava jednostavno održavanje, ali i nadogradnju kad se pojavi potreba. Ako netko nema sadržaj – napišemo ga. Ako nema dobre fotografije – organiziramo fotografiranje. Sve se radi tako da krajnji rezultat bude stranica koja će stvarno pomoći pivnici da bude vidljivija i privlačnija.
Nakon što je stranica izrađena, šaljemo je vlasniku na pregled i zajedno prolazimo kroz sve detalje. Ako nešto treba promijeniti ili dodati – radi se odmah. Nakon potvrde, objavljujemo stranicu i povezujemo je s Google profilom, društvenim mrežama i kartama. Ljudi te mogu pronaći brzo i lako, bez dodatnih klikova i frustracija. Sve je prilagođeno i za mobitele, jer znamo da većina korisnika sve pregledava upravo preko mobitela.
Ako klijent želi, možemo voditi i održavanje stranice – ažuriranja, dodavanje novih piva, najava događanja ili promjena radnog vremena. Ako želi sam to raditi, naučimo ga osnovama i osiguramo da sve radi jednostavno. Bitno je da ne ovisi ni o kome za osnovne stvari, osim ako to sam ne želi.
U konačnici, web stranica za pivnicu mora biti produžetak tvoje šanka – mjesto koje poziva, informira i prenosi atmosferu. Nije tu da se samo “mora imati”, nego da stvarno koristi. I da, povrat investicije u dobru web stranicu dolazi vrlo brzo. Pogotovo ako želiš da gosti znaju kad je svirka, koje pivo si upravo nabavio ili da ih jednostavno podsjetiš zašto vole baš tvoju pivnicu. Ako želiš takvu stranicu – tu smo.
Radimo webove koji stvarno rade posao, nazovite te nas još danas!.